KONTAKTNI PODATKI

Osnovna šola Križe

Cesta Kokrškega odreda 16

4294 KRIŽE

 

Tajništvo:

tel: 04 59 51 100

mobitel: 051 314 708

 

Objekt je varovan z video nadzornim sistemom.

 

ODJAVA PREHRANE

S klikom na spodnjo ikono lahko odjavljate prehrano za vašega otroka.

easistent1

Šolsko prehrano odjavite
do 7.30 ure za tekoči dan.
 

KOLEDAR DOGODKOV

december 2024
NPTSČPS
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31     
« Nov   Jan »
 

RaP

V primeru, da imate časovne ovire glede prihoda po vašega otroka, ki je vključen v RaP, lahko po 14.00 uri pokličete na tel. št. 031 328 061.

 
 

Razširjeni program

 

V letu 2024/2025 v slovenski šolski prostor uvajamo spremembe na področju razširjenega programa (RaP). Načrtovano je postopno uvajanje RaP vse do šolskega leta 2028/2029. Naša šola že od šolskega leta 2018/2019 preizkuša Koncept RaP na področju gibanja, zdravja in dobrega psihofizičnega počutja. Skladno s Sklepom ministra in na podlagi Zakona o osnovni šoli zato vstopamo v prenovljen sistem med prvimi.

Temeljni namen RaP, je omogočiti vsakemu učencu zdrav in celostni osebni razvoj, usklajen z njegovimi pričakovanji, zmožnostmi, interesi, talenti in potrebami, hkrati pa omogoča tudi bolj poglobljeno spoznavanje učencev in prispeva k medsebojnemu sodelovanju in razvijanju kakovostnih odnosov med strokovnimi delavci in učenci, kar pomembno pripomore k večji motiviranosti obojih za doseganje ciljev osnovnošolskega programa v celoti. RaP je oblika vzgojno-izobraževalnega procesa, ki ga šola organizira pred in po pouku, je strokovno vodena in določena z letnim delovnim načrtom. Vsebine dejavnosti v RaPu  izhajajo iz pouka. Cilji dejavnosti se prepletajo in nadgrajujejo z vzgojno-izobraževanimi cilji pouka.  Namenjen je učencem od 1. do 9. razreda.

RaP obsega tri področja:

  1. Gibanje za zdravje in dobro psihično in fizično počutje (področje A),
  2. Kultura in državljanska vzgoja (področje B),
  3. Učenje učenja (področje C).

Splošni cilji RaP so: 

  • Zagotoviti spodbudno, inkluzivno, kreativno in varno (socialno in fizično) učno.
  • Opolnomočiti učence za fleksibilno in avtonomno, z osebnimi in skupnimi cilji usklajeno izbiro dejavnosti ter za prevzemanje odgovornosti za lastno učenje.
  • Razvijati učne strategije, delovne navade, znanje, spretnosti in veščine glede na posebnosti učencev, šole ter ožjega in širšega okolja.
  • Razvijati interese učencev, področja nadarjenosti in talente, spodbujati inovativne poti učenja in kreativne učne dosežke.
  • Omogočiti učencem samostojno individualno ali sodelovalno (skupinsko) učenje in pripravo na pouk (opravljanje domačih nalog in drugih obveznosti za šolo).
  • Zagotoviti dostop do raznovrstnih učnih pripomočkov (računalniki …).
  • Razvijati različne vrste pismenosti, večjezičnost in sporazumevanje v različnih.
  • Učence spodbuditi za izvajanje prve pomoči ter ustrezno odzivanje v stresnih.
  • Zagotoviti smiselno izrabo prostega časa ter razvoj zdravega življenjskega sloga (zdravo prehranjevanje, gibanje itd.).
  • Krepiti spoštovanje in vednost o tradiciji, nacionalni in svetovni kulturno umetniški dediščini ter o drugih vsebinah po izboru šole in učencev.
  • Učence podpirati za samostojno vseživljenjsko učenje in načrtovanje nadaljnje izobraževalne poti ter trajnostni.

Učenci se v RaP vključijo prostovoljno s prijavo staršev v spomladanskem času za naslednje šolsko leto.

Na šoli ponujamo naslednje RaP dejavnosti:

1.UČENJE UČENJA

a) Samostojno in sodelovalno učenje
Dežela vije vaje 1. razred
Učenje učenja 2.-9. razreda
Zmogel bom 1.-5. razred
Zmogel bom TJA 6., 7. razred

Zmogel bom SLJ 6., 7. razred
Zmogel bom MAT 6.-9. razred
Zmogel bom KEM 8., 9. razred
Zmorem več 1.-5. razred
Vesela šola 4.-9. razred
Matematični kenguru 6.-9. razred
Zmorem več SLJ 6.-9. razred
Zmorem več TJA 6.-9. razred
Zmorem več GEO 7.-9. razred
Zmorem več ZGO 8., 9. razred
Zmorem več BIO, KEM 8., 9. razred
Pravljično jutro 1. razred
Ura pravljic 1., 2. razred
Samostojno učenje 1.-5. razred
Spoznajmo računalnik 4.-6. razred
Moja karierna pot 9. razred

b) Medvrstniško, medgeneracijsko in mednarodno sodelovanje
Širimo obzorja 4.-9. razred (nadarjeni)
UNESCO
c) Igra in samostojno načrtovanje prostega časa
Igram se in sprostim 1.–5. razred

2. GIBANJE IN ZDRAVJE ZA DOBRO TELESNO IN DUŠEVNO POČUTJE

a) Gibanje
Moj prvi žogobrc 1. razred
Jutranja vadba 1. razred
Mala šola gimnastike 1., 2. razred
Gremo v hribe 1.-9. razred
Mala šola nogometa 2.-5. razred
Telovadimo skupaj 2.-5. razred
Gimnastična abeceda 3.-5. razred
Dodatna ura športa 4., 5. razred
Badminton 6.-9. razred
b) Varnost, zdravje in dobrobit
V prometu 1. razred
Zbudimo se 1.-3. razred
Postani kolesar 4., 5. razred
Na pomoč 7. razred
c) Hrana in prehranjevanje
Zdrava prehrana 1.-3. razred
Želodček se oglaša 1.-5. razred
Lonček (s)kuhaj 2.-9. razred

3. KULTURA IN DRŽAVLJANJSKA VZGOJA

a) Kultura, umetnost in dediščina
Čebelice pojejo
Pojoče čebele
MPZ OŠ Križe
PSST, nastopamo
Šolski časopis Mostovi
Ustvarjalno začnem dan 1. razred
Kvačka je čarobna palčka 2. razred
Ustvarjamo 2. razred
Šah mat 2.-5. razred
Glasbene delavnice 5. razred
Turistični krožek 6.-9. razred
b) Tuji jeziki v RaP
Jezikajmo po nemško 4.-6. razred
Jezikajmo po francosko 7.-9. razred

c) Kultura sobivanja
Igram se s svojimi igračami 1. razred
Lego kotiček 1.-5. razred
Šolska skupnost 4.-9. razred
Prostovoljstvo 4.-9. razred
Socialne igre 8. razred

Urnik RaP za učence od prvega do petega razreda.

 
 
 
 
Dostopnost